16 Aralık 2016 Cuma

Nikah Sonrası Eğlence - 24.04.2016 / Sabancı Polisevi - Beylerbeyi Polisevi

Nikah sonrası eğlence yerini ayarlama işi Annemle bana kalmıştı. Eşimle ikimiz çok yoğun bir şekilde çalışıyorduk benim işten ayrılmam çok şükür ki o yoğun programdan çıkarmış oldu böylece koşturmacalarımı daha rahatlıkla yapabildim. Evlenmemize iki hafta kalmıştı ve biz daha bir yer ayarlamamıştık.Annemle nikahımızdan bir 6 -7 ay öncesinde Sabancı Polisevi veya bir diğer adıyla Beylerbeyi Polisevine gidip konuşmuştuk. Fakat o süre zarfında biz eşimle o kadar yoğun bir tempodaydık ki unuttuk gitti rezervasyon yaptırmayı :) 

Nikahımıza iki hafta kala Annemle birlikte görüşmeye gittik. Giriş katın bir üstünde yer ayırdık daha doğrusu salonu tamamen kapatmadık başkaları da olabilecekti fakat o gün çokta kimse yoktu bizim şansımıza bir kaç kişi falan vardı. Biz fiyatta 50.74 olarak anlaştık 74 kuruşta neymiş değil mi ya ? Ama bilmem ne bilmem ne falan ekleniyormuş önemli değil bu fiyata boğaza nazır bir yerde yemek yemek çok kolay değildi ve menüyü biz seçtik şu an hatırlamıyorum bir kaç meze tabağı , salata , karışık ızgara , içecek vardı. Ayrıca canlı müzikte olacaktı. Onunda ek bir ücreti vardı. Ben 300 TL kapora verdim , pasta için de 250 TL vermiştim fakat pastayı dışarıdan yaptırdım bizim meşhur Dilim Pastanesine kendilerine güvenim sonsuzdu ve nitekim çokta lezzetli bir pasta ortaya çıkmıştı.


Üsküdar'da evleneceğim için çıkışta herkesin rahatlıkla gidebileceği bir yeri ayarlamam gerekiyordu. Çok şükür Allah gönlüme göre verdi yer bulmam da şans eseri oldu. Allahtan ümit kesilmez bunu unutmayın ..

Serhatla ikimiz dahil 40 kişiydik ve biz kimsenin ücretini karşılamadık kimse de bizim ücretimizi karşılamadı :) Yani kısacası yarı yarıya bölüştük gelenlerden kişi başı 25 TL aldık.İki kişi alt tarafı 50 TL veriyordu. Böyle zengin bir menüye iki kişi 50 TL çok iyiydi.Ben kimseye 50 TL verin gelin diyemezdim kimseninde parasını karşılayacak durumda değildim bu yüzden yarı yarıya oldu temiz oldu :) Arkadaşlarımız , ailelerimiz kimse bizi yalnız bırakmadı.

Bakalım bu güzel gecede neler yaşanmış ;

Önce yemeklerimiz yenildi sonra müzisyen bize baktı ve ilk dansa çağırdı ben bilseydim dans edeceğimizi bizim şarkımızı söyletirdim (Sen üzülme ben varım ) ☺


İlk dans müziğimiz :  Lionel Richie - Hello 

Asla unutmam bu şarkıyı çünkü bir anda piyanonun başındaki müzisyen beyfendi den böyle bir performans beklemiyordum :) Beyfendi şarkıyı söylerken bizim eşimle birbirimize bir bakışımız vardı anlatamam ☺



Baktım bi biz dans ediyoruz kimse yok pistte oradan sesleniyorum bizimkillere "gelin gelin yalnız bırakmayın bizi" diye :)
Öyle herkesin içinde dans edince utandım bir anda yahu.


Profesyonel makine de çekilen fotoğrafları sağolsun yine teyzem çekti bazıları da cep telefonundan çekilmiş o kadar çok fotoğraf vardı ki anca ayıkladım :)





İlk dansımızı ettik birazda havamızı değiştirecek şarkılar çalındı sonra pastamız geldi. Dediğim gibi sürekli pasta aldığım bir yer Nişan pastam olsun , Nikah için ayarladığım bu pastam olsun Dilim Pastanesinden başkasına güvenemezdim.Hatta siparişi Çengelköyden verdim onların Kuzguncukta da yerleri var pasta oradan gitti. Güvendiğime de değdi pastamız çok güzeldi ,eşim muzlu bende çikolatalı sevdiğim için ikisinden karışık yaptırdım.

Bu arada biz yine bir şeyi unuttuk :( Ya zaten Nişanda'da birbirimize pasta yedirememiştik burda da yediremedik kimse de bize hatırlatmadı. O kadar içimde kaldı ki hayır işin tuhafı başka özel günde yok bir daha nerede yedireceğiz pastayı birbirimize :) Bakmayın şimdi güldüğüme üzerinden 7.5 ay geçti benim hala pek bir içimde :(



 Bütün gün ayağımda duran güya platformlu topuklu ayakkabılardan o kadar yorulmuştum ki Polis evine gider gitmez yanıma aldığım converselerimi giydim o kadar rahatladım ki şu converse'i üreten firmadan Allah razı olsun diyorum. Valla şaka değil converse yerine başka spor ayakkabı da alsaydım yanıma bu kadar rahat etmezdim.Ayaklarım converseleri giyince mutlu oldu ee doğal olarak bende mutlu oldum. Her ne kadar Sivaslı olsam da halay çekmesini beceremiyorum pekte sevmiyorum bende yalan yok. Gördüğünüz gibi Halayın ortasında bir deli gelin vardı. Valla ne yapayım herkes halay çekerken bende bir o yana bir bu yana gidiyordum..





Açıkcası ben eşimden de bu kadar güzel bir performans beklemiyordum.Yani o da yorgundu hatta pekte istekli değildi o nikah bitsin dağılalım istiyordu bense madem kır düğünü olmadı eğlence olacak dediğim için oldu..Ama baktım ki onunda içine sinmiş ki kalkıp oynadı sürekli :) Bir de biz bizeydik onunda çok büyük etkisi var etrafta sadece bir iki masa doluysa doluydu o da kalabalık değildi bir masa da iki üç kişi vardı. Hem ben olsam eğlence olan yere çıkmazdım :) Kafam mı şişsin yani yemek yerken. Bence herkeste böyle düşündü. Hoş bir alt katta da düğün vardı ve ben aşağı indiğimde fena kopuyorlardı :)



Bu gelinliği tutma işini hep çok istemiştim Allahtan onu unutmadım da aklıma geldi etrafımda ki herkese tutturdum :)


Tek katılabildiğim halay damat halayı oldu onda da yine gelinliğe takıldığım çok oldu :)





Normalde program saat 23.00'a kadar devam edecekti ama yorgunduk ve sabahın köründe kalkıp balayı için yola koyulacaktık. Bu arada nasıl bir yağmur başlamıştı anlatamam gök gürültüsü , şimşekler . O da ağlıyordu benim için. Çok tuhaftı Annem'e son kez sarıldım o da Serhat'a dönerek " Önce Allah'a sonra sana emanet " dedi benim gözlerim doldu. Ağlamamak için de kendimi zor tutuyordum annem görsün istemiyordum sonra herkese el sallayarak oradan uzaklaştım ve gözyaşlarım içime aktı hep..Hala kötü oluyorum ama zamanla alışıyorsun. Evliliğin ilk zamanları sanki genç kızlık evine geri dönecekmişsin gibi hissediyorsun sonrasında bir bakmışsın nereye gidersen git kendi evini çok özlüyorsun..

Not : Polisevinde illa tanıdığınızın polis olmasına gerek yok bizde kimse polis değildi sadece kişinin kendisi, Annesi , Babası veya Kardeşi polis ise polis fiyatlarından yararlanabilirsiniz sadece öyle bir ayrıcalığı var..

Gerekli detaylar için : Sabancı Polisevi

Saygılar...

16 yorum:

  1. Maaşallah Allah nazardan korusun :) Rabbim ömür boyu birliğinizi bozmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler :) Amin..

      Sil
  2. Ben de Sivaslıyım :) Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş herşey :)

    İade-i ziyaret... Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Her şey çok güzel olmuş canım benim. Mutluluğunuz daim olsunnnn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim . Sanada koskocaman mutluluklar :)

      Sil
  5. Mutluluklar dilerim. Aslında galiba çok kalabalık olmayan bir düğün olmuş, tam tercih ettiğim gibi. Tanıştığıma sevindim çocuklar. Yine görüşmek dileğiyle. Sevgiler ikinize de. Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nikah sonrası eğlence olduğu için birinci dereceden akrabalarımız ve arkadaşlarımız oldu :) . Güzel yorumunuz içinde çok teşekkür ederim .
      Sevgiler ..

      Sil
  6. içimden tam notunu düşünüyordum postun sonuna yaklaşırken :))) demek ki benim de stres yapmama gerek yokmuş neticede 2 hafta kala halledilebiliyormuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım da işte şansa denk geldi benim de :) Tam da ümitlerim suya düşüyordu o yüzden Allahtan Ümit kesilmez diyorum . Darısı senin başına tatlım..

      Sil
  7. ömür boyu mutluluklar,, bir yastıkta kocayın....
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hemşeriiiim mutluluklar dilerim, yüzünüz hep gülsün inşallah. :)

    YanıtlaSil

Share