20 Ekim 2014 Pazartesi

Doğum günüm ve Evlenme Teklifi ♥

                     

                                            Bu benim en özel en güzel doğum günüm..


Sabah şirkete gittiğimde beni çok güzel bir sürpriz bekliyordu . Sevgili badi'm Nuray bana en bi sevdiğim Damak Çikolata almıştı.
Ardından Sevgili arkadaşım Damla 'da bana kola getirmiş üzerine de " Doğumgünün kutlu olsun Yağmurcuk :) " yazmış. 


Bugün arkadaşlarla birlikte toplanacaktık fakat kaç kişi olduğumuz konusunda bilgim yoktu. Benim arkadaşlarım ve  Serhat'ın arkadaşları katılacağı için kendime ödül vererek öğle arası saçıma fön çektirmeye gittim. Beni bilen bilir, saçımla oynanmasından hiç hoşlanmadığım için kuaföre bile çok özel birşey olmadığı sürece gitmem.Ama bugün özeldi benim doğum günümdü şık olmalıydım.Gün bitiminde iyikide gitmişim kuaföre diyordum =)

Şirkette ki doğum günüm yukarıda ki iki pasta ile kutlandı.. Yoğun bir sezonda olduğumuz için kutlama kısa sürdü.Normalde 2 takım olarak çalışıyoruz bir takımda doğumgünü olduğu zaman diğer takım yerinde durmak zorunda kalıyordu. Fakat benim doğumgünüm de her iki takımda olduğu için mum'u üfledim , pastayı kestik derken 5-6 dakika durduk sonra çıktık.Hiçbirşey anlamadık =)


Çıkışta Sevgilim beni takım elbiseyle karşıladı " Aşkım damat gibi olmuşsun " dedim =) Güldü , geçti..Arkadaşı Emrullah'ta vardı yanında..Bizim evin önüne geldik " sizi biraz bekleticem" dedim. Hemen eve çıktım. Nasıl bir strese girdim anlatamam benim hazırlanmam normalde bayağı fazla sürüyor (ki bayanların hazırlanması her zaman uzun sürer) valla 25 dakika içinde giyindim, makyajı yaptım ve çıktım. Sevgilim " sonunda aşkım " dedi. "Hayatımm ben sizi 40 dk bile bekletirdim de neyse hemen hazırlandım işte" dedim..Sevgilim böyle zamanlarda bana normalde " ne giyeceksin " derdi.Bu sefer hiçbirşey sormamıştı. " Herhalde doğumgünüm ya o yüzden birşey demiyordur " diye düşündüm.Giydiğim elbise dar ve biraz kısa , Sevgilim görünce hiçbirşey demedi " taş düşecek taş " dedim =)

         Emrullah Nişanlısını almak için Çengelköy Merkez'de indik. Bizde arabayı park edip Çengelköy Boon Cafe & Restaurant'a gittik.Dışarıda bize özel olarak hazırlanan masaya oturduk.
Manzara çok güzel fakat tek kötü yanı esiyordu =( eh bende Ekim ayının ortasında doğdum normaldir böyle havalar.

                             
Önce Emel sonra Zuhal , Emrullah ve Nişanlısı Pakize, Seval ve erkek arkadaşı derken yavaş yavaş toparlanmaya başladık. Gittikçe kalabalıklaşıyorduk bende içimden "Ben nasıl ilgilenicem herkesle " dedim . Daha benim en yakın hatta çocukluk arkadaşım Mehtap gelecekti ve yine benim tarafımdan Mehveş ve erkek arkadaşı Mert gelecekti onlara yer ayarlamaya çalışıyordum fakat bu hiçte kolay olmuyordu..
                                     

Nuray, Ömer abi ve Ecrin'de geldi. Masaya oturdular çok geçmeden bayağı bir rüzgar esmeye başladı.Garson geldi " Ben isterseniz size içerde bir yer hazırlayayım , yağmur yağacak , şemsiyeleri de kapatacağız " dedi. Hep beraber içeri geçtik. İçeride ki ortam da çok güzeldi, hatta içerisi daha da güzeldi fakat sigara içenler (bende dahil) zorlanırız diye düşünmüştük ama hiçte öyle olmadı..Yaşananlardan dolayı bırakın sigara içmeyi pastayı bile yiyemez olmuştum =)


                                       
                                         
                                          

İçeri geçtiğimiz de ben yine yer düzeni yapıyordum . Koltuğa geçtim hemen yanımda Nuraylar vardı. Serhat " Mehveşler geldi onları almaya gidiyorum " dedi. Bende onları bekliyordum ki bir baktım Kuzenim Ece ve onun kuzeni İpek geldi ben bir bağırdım " Ece " diye =) Normalde resimlerde koltuğun sol tarafındayım ama öncesinde yani Ece'ler gelmeden önceye kadar sağ tarafta oturuyordum.Ece'leri gördükten sonra nasıl fırladım yerimden anlatamam..Şimdi ben takmıştım kafaya yanıma Mehtap'ı alacaktım bu yüzden ben en dip köşeye geçtim iki sandalye istedik benim yanıma Ece ve İpek'i oturtturdum..İşlem tamamdı.. Fakat Sevdiceğimle hep ayrı oturduk orası ayrı konu..Bu arada o kadar kalabalıklaştı ki gecenin sonunda toplam 21 kişi olduğumuzu fark ettim..

                                            
Sevgilimin dersaneden hocası (bu arada Serhat'ın tarafından gelenlerin % 90'ı açık öğretim için gittiği dersanedendi) Yasin Hoca geldi. Çok zarif bir bey bana çiçek getirmiş. Hemen fotoğrafladım..
Baktım Sevgilim, Mehveş ve Mert'le geliyor " Aşkım ya , çok kişi olduk Garson kız bile 'daha gelecek var mı' diye bana sordu bende ' bilmiyorum' diye cevap verdim benden gelecek Mehtap kaldı hatta sürpriz bile geldi Eceyle İpek sen ne ara çağırdın ki onları da " dedim. Gerçekten çok büyük bir sürpriz oldu onların gelmesi. Gecenin sonunda anladım neden çağırdığını =))
Ben bir uçta Mehveşler bir uçta oturuyordu.Bu arada Mehtapta geldi.Hemen yanıma koltuğa aldım biraz sohbet muhabbet ettik .Sevgili de bu arada ortalıkta yok " nerde bu çocuk ya off "diye söyleniyordum..Baktım Mehveşler hiç tanımadıkları kişiler arasında kaldılar,dayanamadım, garsonları çağırdım. Sağolsun kırmadılar bir masa daha eklettik ama L şeklinde oldu.Mehtap, Ece,İpek,Mehveş,Mert bir arada oldu bende L olan masanın iç kısmına oturdum oh be diyordum =)


Teyzem ve Anneannemle telefonla konuşuyordum.Telefonu kapattım tuş kilidine alıyordum ki sağ taraftan yani girişin olduğu yerden darbuka,klarnet ve gitar sesi geliyor. Şimdi ortam şık bir ortam öyle bir müziğin orada çalması imkansızdı..Ayağa kalktım baktım Serhat geliyor.Arkasında  biri çiçeği , biri iki pastayı biri bıçağı tutuyor , Mehveşte Kameraya çekiyordu..Benim kalbim küt küt, güm güm atmaya başladı..


Bizim şarkımız " Ben varım" çalıyor fakat darbuka da olunca çokta anlaşılmıyor =) Bilen anlar ancak..Ben öylece yerimde duruyordum.Hani gülüyorum,kalbim güm güm atıyor fakat zannediyorum ki " herhalde bugüne özel yaptı bunu , adamlar gelecek pastayı önüme bırakacak , sonra da bitecek " diye düşündüm. Fakat öyle olmadı =) Bakmayın şimdi böyle rahat anlattığıma hala daha heyecanlıyım ve hala daha hatırlamadığım bazı şeyler var...
Sevgilinin yanına gittim ve bir anda " Teklif ediyorum benimle evlenir misin " diye çalgıcılar söylemeye başladı.Ben gülüyorum etrafımda olup bitenlerin farkında değildim.Bir ara masaya baktım herkes elinde telefon bizi çekiyor tek bizim masa olsa gene iyi Ömer abiden öğrendim ki diğer masalarda ki herkes çekiyormuş fotoğrafımızı, videomuzu..
Sevgilim önce yüzüğü çıkardı ve sonra eğildi. Çalgıcılar susmadı tabi..Sevgili ayağa kalktı beni bir kendi etrafımda döndürdü çalgıcılara bitirin der gibi bir hareket yaptı sonra da " 09 Eylül 2014 tarihinde ben Yağmurdan birşey aldım o bunu farketmedi (bende bu sırada 'yüzüğüm mü' diyorum.Sevgilim daha önceden bana 14 Şubat 2012'de tek taş yüzük almıştı hiç kaybetmemiştim.Son 1 aydır kaybettim sanıp o kadar üzülüyordum ki , artık aradan bir kaç gün geçtikten sonra Sevgilime " ben kaybettim yüzüğü " demiştim) ben onun yüzüne vurdum nasıl kaybedersin dedim halbuki daha güzelini almak için almıştım.Şimdi tüm ailemin , dostlarımın önünde teklif ediyorum. Aşkım Benimle Evlenir misin ? " dedi ve ben de hemen " Evet " dedim. Birbirimize sarıldık. Elim ayağım birbirine girdi. Görmeniz lazımdı. Gözlerim doldu ama heyecandan sevinçten ağlayamıyordum. Duygu karmaşası yaşadım resmen..
Ardından Sevgilimle birlikte pastayı üfledik ve herkese dönerek "Birşey diyim mi, biliyor muydunuz " dedim ve masadaki herkesten " EVEET" sesi yükseldi. Meğersem ortamda ki herkes Sevgilimin bana evlenme teklifi edeceğini biliyormuş daha doğrusu en yakınlarımdan Nuray ve Mehtap haricinde herkes biliyormuş. Nuray'ın Eşi Ömer abi  de biliyormuş fakat erkek dayanışması Nuray'a söylememiş, Mehtap'ın da haberi yokmuş.Onlara da sürpriz oldu =)

Doğum günüm ve Evlenme Teklifinden çok özel kareler ;  ♥ 

          


  

















Bazı fotoğraflarda gözlerimiz parlasa da yanımızda iyi ki arkadaşlarımız vardı ve iyi ki onlar fotoğraflarımızı çektiler diyorum. İnsan o an heyecandan hiçbirşey düşünemiyor.. 21 kişiydik diyorum ya bakın fotoğraflar da o 21 kişiden eser yok. En yakınımla bile resim çektiremedim , heyecandan insanın aklına gelmiyor onu anladım =) Herkes "hiç hatırlamayacaksın" diyordu da inanmıyordum..Allahtan videolarımız var da insan baktıkça gülüyor, o anı hatırlıyor , " aa ben burada böyle mi yapmışım " diyor.. Parça parça videolar olduğu için onları paylaşmıyorum.Baştan sona bütün video Mehveşte =) Ondan aldığım zaman özel olarak paylaşacağım..

Hiç beklemiyor muydun diye soran çok oluyor, evet evlenme teklifini bekliyordum ama özel bir günde beklemiyordum..Çünkü Sevgilim'e ben "özel bir günde yapma anlarım" demiştim..Özel bir günde yaptı ve ben anlamadım =)

Boon Cafe ' de  " ilk" ler arasına girdik. "İlk" evlilik teklifi bizim sayemizde yapılmış oldu.Bu arada hizmetleri iyiydi, çalışanlar güleryüzlüydü,serviste hızlıydı..

Canım Sevgilim seni çok seviyorum.. Allah seni başımdan eksik etmesin..! Amin.
Hayatımda geçirdiğim en güzel doğumgünüydü..
Çok ama çok teşekkür ederim...
Sana binlerce kez söylüyorum ki " Ömrümün sonuna kadar 'EVET'"

Bu özel günümde , yanımızda olan tüm herkese Teşekkür ediyorum.

Darısı tüm bekleyenlerin başına =)

Sevgiler.. 

37 yorum:

  1. Nice mutlu yıllara ve Allah tamamına erdirsin çok tebrik ediyorum.Harikulade olmuş bence de.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sonunda beklediğim oldu =)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Tebrikler çok şık bir teklif almışsınız burada düğün postlarınızı da okumak dileğiyle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle çok şık çok güzel bir teklif oldu =)
      Söz-nişan,kına, düğün onların da postlarını bir an önce yazmak için sabırsızlanıyorum..
      Sevgiler..

      Sil
  3. Muhteşemm muhteşeemm yaa agzımı gormen lazım su an 32 diş okudum şu guzel yazını :)) Rabbim tamamına erdirsin, hayırlı olsun canımmm ♥♥ artık nişan düğün hazırlıklarını da sabırsızlıkla bekleyecegııııımm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım , seni güldürdüysem ne mutlu bana =)) Çok heyecanlıydı valla hala daha kendimi toparlayamadım, o kadar güzeldi ki...Sürekli yüzüğüme bakıp gülüyorum..
      Ah ah , valla o güzel günler bir an önce gelsin , sabırsızlıkla bekliyorum ♥

      Sil
  4. Bir ilk daha bu benim şahit olduğum ilk evlenme teklifiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sizin bana yaşattığınız sürprizi de unutamıcam =) O kadar konuştunuz tatil de Serhat'la , ben nasıl anlamadım sizin gelmenizden birşey kendime şaşırıyorum ..

      Sil
  5. Hayırlı olsun, heyecanınız da mutluluğunuz da gözlerinizden okunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet gerçekten de öyle hala daha o heyecanları yaşıyorum hatta bir ara Sevgiliye " Tekrar evlenme teklifi et çok güzeldi " diyorum =)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Ne güzel ve anlamlı bi gün geçirmişsiniz.Artık doğum gününün ayrı bir anlamı daha var sizin için :)
    Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Fotoğraflarınızdan mutluluğunuz o kadar belli ki.Allah bozmasın.Birlikte Sağlıklı ve mutlu kocaman bir ömür geçirmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi dilekleriniz için gerçekten çok ama çok teşekkür ederim :)) doğumgünümün evet benim için anlamı daha bir fazla artık.
      Sevgiler..

      Sil
  7. Gecmis dogum gününüz kutlu olsun.Bu dogumgünü hic unutamiyacaginiz belli :) Darisi dügün resimlerinize.Yüzünüz her zaman gülsün.Ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmayacağım kesin :) gerçekten herşeyiyle harika bir gündü.. Iyi dilekleriniz için çok teşekkürler dediğiniz gibi inşallah düğün fotoğraflarına :))
      Sevgiler..

      Sil
  8. birlikte mutlu huzurlu yıllarr , tebrikler:)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar özel bir gün olmuş, sevgilin ince düşünmüş. Tebrik ederim, inşallah ömrünüzün sonuna kadar hep böyle mutlu olursunuz, amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için teşekkür ederim Özlemcim..
      Gerçekten çok ince düşünmüş , bana fazlasıyla sürpriz oldu =)
      Sevgiler..

      Sil
  10. senin adına çok sevindim canım Rabbim hayırlı etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Amin , Allah herşeyin hayırlısını versin :)
      Sevgiler..

      Sil
  11. Canımmmm ödülün var :)) http://cam-misket.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulum-var-artk-benimde.html

    YanıtlaSil
  12. ödülün var tatlım :*

    http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-wuuuww.html

    YanıtlaSil
  13. Nice güzel yaşların olsun ve sevdiceğinle mutluluğun daim olsun :) Ödül furyasından bir ödül de benden sana gelsin :)
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com.tr/2014/10/benim-de-dart-odulum-var.html

    YanıtlaSil
  14. Allah nazarlardan korusun :) İnşallah düğün hazırlıkları postlarını düğününden kareleri de buradan takip ederiz :)
    Çok yakışıyorsunuz maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah o günleri de görmek bir an önce nasip olur :)
      Saygılar..

      Sil
  15. Allah tamamina erdirsin canim benim

    YanıtlaSil
  16. Bir ömür boyu heeeppp mutlu olun canımmmmm <3
    Aşk sizi kutsasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)
      Daha güzel mutluluklar seninle olsun ..

      Sil
  17. Şuraya bir maşallah konduralım nazar değmesin :) Ben bu postu bir yıl sonra görmüş bulundum kusuruma bakmayın. Size bir ömür boyu mutluluklar ve huzur diliyorum.Birlikte yaşlanmanız duasıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ne olacak :) tam da doğumgünüme 1 hafta kala görmeniz benim için daha güzel oldu. Bir an doğumgünümün yaklaştığını fark ettim :) Hastalık ve iş yoğunluğundan onu bile unutur oldum..
      Amin teşekkür ederim . Daha güzel mutluluklar sizinle olsun.
      Sevgiler..

      Sil
  18. Ne kadar güzel bir çiftsiniz, Allah mutluluğunuzu daim etsin... :-)

    YanıtlaSil

Share