30 Haziran 2015 Salı

Kasr-ı Lena Düğün Salonu

Sevgili arkadaşlarımız Pakize ve Emrullah 1 ay öncesinde Ümraniye Evlendirme Dairesinde nikahlarını gerçekleştirmişlerdi.Düğünlerini ise Kasr-ı Lena düğün salonunda gerçekleştirdiler..

7 Haziran Pazar günü.. Evet 7 Haziran'ı hatırlar mısınız bilmem o gün seçim günüydü.. Benim oy kullanacağım okul uzağımdaydı ve düğünde gündüz düğünü olacağından benim sabah oy kullanma gibi bir imkanım yoktu. Bari Sevgilimi uyandırayım o oy kullansın bende artık düğün sonrası kullanırım diye düşündüm.Sevgilim oyunu kullandı oradan Mustafa arkadaşımızı aldı ve yanıma geldi ..Hava da kapalıydı sanki Yağmur yağacaktı neyse ki Sevgilim babasının arabasını almıştı da hem motorla gitme derdinden kurtulmuştuk hemde bu sayede etek üzerine gömlek giyebilmiştim.


Kasr-ı Lena düğün salonu dudullu tarafındaydı Çekmeköyde oturan arkadaşıma çok yakındı yolda giderken fark ettim :) Çıkışta işimiz olmasaydı giderdik ama malum işimiz vardı.Emrullah " Konvoy saat 12.00" gibi kalkacak demiş Serhata, fakat Sevgilim beni aldığında saat 12.00'ı geçiyordu bu yüzden konvoya katılamadık. Ama ne oldu dersiniz. Yolda karşılaştık :) Düğün salonuna yaklaşmıştık ara sokaktan arabalar çıktı, baktık onlar bizde peşlerine katıldık. Hani isteseydik denk getiremezdik :)


Girer girmez bir masa bulduk. Önler kalabalıktı arkalarda kaldık ama 3 kişi bir masa da rahat rahat oturabildik.. Salonun içi bayağı büyük ve ferahtı. Ayrıca Salonun bulunduğu yerde balkonda vardı dilerseniz salonun dışına çıkmadan hava almak için veya sigara içmek için balkona çıkabilirdiniz.
Salon'un dizaynı , ışıklandırması , süslemesi de gayet güzeldi..Çantamı bıraktık ve Serhat'ımla birlikle gelin odasına gittik.


Gelin odasına girdiğimiz de herkesin elinde cep telefonu ,  gelin damatla fotoğraf çektirmeye çalışıyordu.. Bizim de başımız kelmiydi. Biz de hemen güzel bir kare aldık.. Yalnız o kadar topuklu ayakkabı giymeme rağmen yine en kısa ben kalmışım ya :(


Gelin odasından çıkıp tekrardan yerimize geçtik.


Gelinimiz ve damadımız çıkmadan önce davulcular çıkıp şöyle bir iki show yapıp içeri girdiler.


İşte o an gelmişti..Emrullah ve Pakize çiftimiz'in çıkış anı..


Kenardan kenardan çaktırmadan fotoğraf çekmekle uğraşıyordum..


Fotoğraf makinesi elimde bu güzel anları ölümsüzleştiriyordum ki  "fotoğraf makinesiyle fotoğraf çekmek yasak "dedi görevli bir kız.. "yaaa " dedim.. Neyse tatsızlık çıkmasın diye birşey demedim gerisini telefonumla çektim de şu mantığı hala anlamış değilim. Tek burası için geçerli değil düğün salonlarının bazılarında  " fotoğraf çekmek yasak " ibaresi bulunuyor.Eee telefondan veya ipadden çekiliyor da neden fotoğraf makinesiyle çekilmesi yasak oluyor onu anlamıyorum.. Orada fotoğrafları bastıracak değilim herhalde..Hani fotoğraf çekmek tamamen yasaktır kimse telefonuyla veya ipad'iyle de fotoğraf çekmez inanın anlarım ama fotoğraf makinesine olan garez nedir anlayamıyorum :)



İlk dans ettikleri müziği hatırlamıyorum ama ikinci dans müzikleri " Enbe Orkestrası - Olmazsa olmazımsın " Bu şarkıyı çok beğeniyorum..

Dans edildi , pasta kesme merasimi yapıldı. Ardından takı kuyruğuna girildi. Size şöyle söyleyeyim aynı yerde hiçbir ilerleme katetmeden 15 dakika boyunca ayakta kaldık.. Şimdi takı kuyruğunun bir kısmını iple kapamışlar diğer kısmı açık. Eee oturanlar orta yaş ve üzeri olduklarından sürekli araya kaynadılar..Tamam biz genciz dururuz ama o topuklu ayakkabıyla da durmak belli bir süreden sonra ayaklarımın ağrımasına sebep oldu.. Aslında şöyle yapacaklardı . İki yere de ip koyacaklardı kimse kenardan kıyısından köşesinden giremicekti.. Bir de acelemiz vardı saat 15.30'du artık. Neyse zar zor, güç bela sıra geliyordu..Biz konuşurken önümüzde ki duymuş olacak ki " abi siz geçin " dedi kendi sırasını verdi de rahat rahat takımızı takmış olduk :)

Şimdi düşünüyorum acaba benim de düğünüm seçim gününe gelseydi ben sabahtan mı giderdim (ki oda imkansız ) yoksa kuaförden çıkıp gelinlikle mi giderdim :) Herkes " seçim günü düğün mü olur " diyordu. İyi de arkadaşlarımızla Ekim'de doğumgünümü kutladığımız zaman bugünü aldıklarını söylemişlerdi. Belki de daha önceden almışlar..O zaman 7 haziran da oy kullanılacağını eminim ki bilmiyorlardır ki bende bilmiyordum o dönem :)

Onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine :)
Seneye bu zamanlar umarım kendi evliliğim'le ilgili yazı yazarım..

Saygılar..

3 yorum:

Share