6 Nisan 2016 Çarşamba

Bekarlığa Veda Parti'M - Bride To Be

Evlenmemize sayılı günler kala koşturmalarım tam gaz devam ediyor diyebilirim.Bu post'un bu kadar gecikmesinin sebebi de bu koşturmalar oldu.Davetiyelerim geldi onları dağıtıyorum bir yandan evdeki eşyalarımı toparlıyorum. Heyecan dorukta hala inanamıyorum diyebilirim.Bugünü ve son günü saymazsak şafak 17 :)


2 Nisan Cumartesi günü sabahtan kalkıp süslerimi yerleştirdim. Yağmurun Bekarlığa Vedası banner'ini Annemle bir gün önceden yapıştırmıştık..İlk süslediğim zaman "ay deli kızın çeyizi gibi oldu" dedim ama iyiki de böyle yapmışım.Herşeyin göz önünde olması bana büyük fayda sağladı.


Bu banner'de girişte arkadaşlarımı karşıladı..Havvacığımın hediyesi olduğu için son dakika elime geldi. Çok beğendim. Tekrar çook teşekkür ediyorum kendisine buradan.

Saçlarımı bir gün önceden örmüştüm.İlk misafirlerim saat 17.00 gibi kuzenler Ece ve İpek geldi, ardından çok geçmeden Havva. Ben daha hazır değildim saçlarım örük örük eşofmanlarla duruyordum onlar gelince bir de üstüne Nuray "Ben çıktım geliyorum"deyince "ay ben daha hazır değilim " dedim.Önce giyindim,sonra makyaj yaptım en sonda saçlarımı açmakla uğraştım.Havva da yardıma geldi hazırdım :)


Saçlarımı normalde saç diplerimden hiç örmüyorum çok kabardığı için bu sefer öyle yaptım.Herkes çok beğendi bir de nasıl uğraştın dediler. Valla ne siz sorun ne ben söyleyeyim dedim. Saçlarım gerçekten de kabardı ama taktığım taç inanılmaz işe aradı tüm gün beni o kabarıklıktan kurtardı :)



Nurayla Nilüfer ortada buluşup geleceklerdi.Onlar gelmeden biz de bol bol fotoğraf çektik.

 

Nuray ve Nilüfer de geldiğinde Nuray'ın kızı Ecrin aynı kardeşim gibi ikimizin saçları da tost yaptırmış gibi oldu :)


Elifcim gelemedi. Geriye sadece Sevda ve Selda kalmıştı.Kardeş değiller :) Sevdanın evi bir alt sokaktaydı ona haber uçurdum geldi. En sonda Seldacım geldi. Onun o gün okulda veli toplantısı vardı.Bir de Sevgilisini bırakacağı için gelmesi 19.00 oldu.

Sağ Baştan : Nuray,Nilüfer,Selda,Ben,Ece,İpek
Hepimiz toplanmıştık. Yemek masasına geçmeden önce bir fotoğraf çektik.


                    Fotoğrafı Sevdacım çektiği için onunla da ayrıca tek çekinmek istedim.

Masamızda yok yoktu. Makarna salatası,havuç salatası,şakşuka,kısır,patates salatası,kurabiyeler ve pizza. Bu sefer tarifi aldım en yakın zamanda onu da paylaşacağım :)


Yemekler yenildi,çaylar içildi. Ardından ver elini kop kop :)

Bu arada o televizyonu kapatmak önceden aklımdaydı ama arkadaşlarım gelince unuttum :) Bayağı bir sonra kapattım.



Ağzımız kulaklarımız da. Ben pek oynamadım mutluydum ama kına da bol bol oynayacak arkadaşlarım var bundan eminim :)


Bekarlığa Veda'nın en uygun kişisi kesinlikle Ecrin'di.Baksanıza peçesi,shakira kemeri,dudağı herşeyiyle en uygun kişiyi onu seçtim :) 



Amaç Annemle benim fotoğrafımızı çekmek ama herkes bir alem olmuş güzel beğendim :)

Gecenin sonlarına doğru herkes bayılmıştı. En son tabu oynadık, giderken de arkadaşlarıma hediyelerini dağıttım. Az kalsın unutuyordum :)

Kısacası harika bir gündü.Valla tavsiye ederim tüm genç kızlarımıza.Amaç kız kıza eğlenmek.Kına gecesinde de eğleniyorsunuz ama orada malum akrabalar özellikle damadın tarafı falan olunca istem dışı utanabilirsiniz.Böyle inanılmaz eğlenceli oluyor benden size tavsiye :)

Saygılar.

8 yorum:

  1. Çoooooook sevindim kuzummmm Çok özenmiştin tabiki harika geçecektiiiiii :))) Fotoğraflardan çok çok eğlenceli ve enerjiliiii geçtiği net anlaşılıyooooor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım umduğumdan daha güzel geçti :) darısı kına gecemin başına.

      Sil
    2. İçini ferah tut canım harika geçecek eminim. Kandilin mübarek olsun bol bol dua et :)))

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım senin de mübarek olsun :)

      Sil
  2. Ayy çok güzel geçmiş belli yaa
    maşallah nazar değmesin mutluluğunuza :)

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli geçmişe benziyor! Hep mutlu olursunuz umarım :)
    Bloguma da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil

Share