24 Mart 2016 Perşembe

Bir Kahvaltı Klasiği

12 Mart Cumartesi günü Nilüferciğime kahvaltıya gitmek için sözleştik. Daha doğrusu bizim bir planımız vardı o planı tesadüf eseri uygulamış olduk :) Kader..

Selda,Nuray,Elif,Nilüfer biz aynı işyerinden arkadaşız. Elif doğum izninde olduğu için Kurtköye hiç gelmedi hiç bilmiyor oralar nasıl:) Selda , Ben ve Nilüfer bu işten ayrılan kısımdayız daha doğrusu Selda iki ay önce gitti biz de o dönemler " bizi de bir haftaya gönderirler kahvaltı planı yapalım"falan diye Nilüferle konuşuyorduk ama ne oldu biz Selda'dan iki ay sonra çıktık üstüne üstlük Selda bu süre içinde gezdi,tozdu yeni işe bile girdi :) Şu anda sadece Nurayımız kaldı orada. Neyse kahvaltıya gideceğimiz haftanın başında Nuray geldi (bu arada biz daha işten  çıkarılacağımızı bilmiyorduk.İşle ilgili durum biraz karışık olduğu için detaylarına girmiyorum malum bulurlar,görürler falan)"Haftasonunuz düzene girdi bari Elif'e gidelim " dedi.Bende"  Benim cumartesi işim var Beykoza gelip gitmem iki saat olacak"dedim.Nilüferde " Bana kahvaltıya gelin" dedi. O zaman okeyleştik. Zaten Nilüfer bana yakın olduğu için sıkıntı yoktu :) 
Herşeyden bir haber cumartesi gününden konuşuyorduk. Gelirken şunu ben alıyım, sen şunu al falan diye konuşurken , bir an da bir baktık ki cuma günü iş çıkışımızla ilgili görüşüyor, pazartesi ise tamamen sonlandırıyor olarak buluyoruz kendimizi. Nilüferle ikimiz " demek ki bizim kahvaltı yapmamızı bekliyorlarmış hayallerimiz gerçek oldu hemde bilmeden yapılan bir planla " dedik :)


Ben ne kadar erken gitsem de Nilüfere bir baktım Nuray , kızı Ecrin , Elif ve güzeller güzelli 2 aylık bebeği Pırıl gelmişlerdi.Nilüferin hazırladığı kahvaltı sonrasında yok yoktu. Zaten çok becerikli , marifetli , pratik kız. Kekinden böreğine gerçekten çok lezzetli şeyler yapıyor. .Ben giderken simit ve ekmek aldım , nuraylarda poğaça almışlar. Uzun süredir iş stresi , evlilik stresi yaşarken en azında bir stresten kurtulmanın vermiş olduğu gazla o kadar çok yedim ki en basitinden 4 tane sırf börek yedim :)


Sağ baştan ; Elif,Nilüfer,Ben , Ecrin,Nuray,Selda 

O kadar çok yedik ki gerçekten masadan kalkamıyordum artık. Kahvaltı sonra bir güzel Türk Kahvesi bir de yanında Nilüferciğimin yaptığı çikolatalı Muffinler bir harikaydı.


 Bu da bizim Pırılımız daha 2.5 aylık aynı babası diyebilirim. Gözleri cam gibi masmavi. Değişeceğini pek sanmıyorum baba sarı mavi gözlü , anne açık kumral-sarı yeşil gözlü en fazla yeşile çalar gözleri :) Elif'e diyorum " Başarılı" diye. Aman Maşallah diyelim nazar değmesin daha çok fotoğrafı var da paylaşmadım onları. Güldüğü,sinir yaptığı bir sürü fotoğrafı var. Uyuyor uyanıyor meme emiyor ardından tekrar uyuyor. Uyumazsa durmuyor hepimiz teker teker kucağımıza alıp ayakta uyutmaya çalışıyoruz. Biraz canımızı okusa da Bebek sevmek çok güzel birşey ya :) İnsan varya huzur doluyor,mutlu oluyor. Biraz daha büyüsünde Teyzesi onu ısırıcak.

Saygılar..

6 yorum:

  1. Kahvaltının kesinlikle mutlulukla ilgisi var ♥

    Maşallah maşallahhh Pırıl da çok tatlı ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Evet gerçekten çok tatlı maşallah özlüyor insan :)

      Sil
  2. İnsan kalabalık bir kahvaltı sofrasından başka ne ister ki? Çok güzel ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum kalabalık sofraları bende çok seviyorum :)

      Sil
  3. Aman bulurlar görürler falan :) = ben :) :) :) keyfine sağlık yağmurcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım kimseyle kötü ayrılmadık tabii ki ama içerik biraz farklı olduğu için ne olacağı belli olmaz :) arkadaşlarım bile tesadüf eseri buluyorlar beni . Her an her şey olabilir :)
      Sağol Can'ım daha güzel keyifler seninle olsun :)

      Sil

Share