21 Aralık 2015 Pazartesi

Yeni Yıl Eğlencesi / Silence Otel Ataşehir

Biz Şirket olarak yeni yıla 13 gün önce girdik :) 


Bu yıl ki eğlencemizin sunucusu Toprak Sergen'di ve unutulmaz şarkılarıyla da Six Pack eşlik etti.


18 Aralık Cuma günü saat 16.00'da mesaiyi bitirdik. Eğlence Ataşehir Silence Otel'de yapılacaktı. Otel büyük bir otel beğendim. Her ne kadar sadece giriş kısmını görmüş olsakta kendini belli ediyordu ve en güzeli de ana caddenin üzerinde olmasıydı. Brandium Avm'nin yanındaydı. AVM yakınlarında olmasının gerçekten büyük bir avantajı vardı ara servis olmadığı için (yani 23.00'dan önce servis olmadığı için ) erken gitmek isteyenler için önünden bir çok otobüs geçiyordu..
Benim pekte içimden gelmiyordu gitmek.Neyse ki kılık kıyafet serbestti yoksa klasik giyinilseydi hiç gitmeyecektim. 
Otele gittiğimiz de saat 17.00'a geliyordu. Herkes toplandı eğlencenin yapılacağı kapının önünde beklemeye başladık. Neredeyse 20-25 dakika bekledik. Erken kalkacaktım çok vaktim de kalmıyordu beklemekten de sıkılmıştık.


Kapı açıldı herkes hurrrraaa diye içeri girip yer kapmaya çalıştı. Yer kapsan ne hacet zaten kokteyl olacaktı her türlü ayakta kalacaktın ama bazıları yani önden girenler en arkalarda olan koltukları keşfedip kapmışlar ohh ne güzel valla.Biz iki saat ayakta kaldık :(

Salon gerçekten büyüktü çok fotoğraflayamadım.Sıkış tıkış olmamak güzeldi. Biz kızlarla hep bir masada toplandık.
Dediğim gibi kokteyl olduğu için kanepeler (yemedim zaten bir ucundan tadına bakayım dedim beğenmedim) , kuruyemiş , havuç salata bir ara dağıtılan tavuk parçaları (daha başka dağıtılmışsa da ben görmedim ) ve alkollü alkolsüz içecekler.


 Önce ödüller dağıtıldı 10 yıl ve 10 yılı aşkın çalışanlara plaket verildi bayağı uzun sürdü. Benim de az vaktim vardı iyice daralıyordu.

Biz Six Pack'i bekliyorduk ki bir baktık bizim şirket çalışanları çıkıp şarkılar söyledi. Bence çok daha güzeldi. Eski 45'likler den" hoş görsen affet gitsin aldırma " , " hür doğdum hür yaşarım "  Yeni şarkılar dan İK'da çok sevdiğimiz bir arkadaşımız var kendisi sarışındır " gel gel sarışınım" söyledi :) Ay çok tanımıyorum ama  biri çıkıp " içerim ben bu akşam " söyledi .. Hatta öyle ki en sonunda bu rock görünümlü ekibimiz " hayatı tesbih yapmışım " bile çalıp söyledi :)



 Yani fotoğraflar farkındayım aman aman değiller :) Ama o ortam da elimden anca bu kadarı geliyordu.

 
        Çekiliş yapıldı . İphone 6S' ler mi dersiniz , tablet bilgisayarlar mı dersiniz , bilmem ne oteller de kahvaltılar mı akşam yemekleri mi dersiniz. Benim hiç mi hiç şansım yoktur. Nitekim de öyle bir çöp bile çıkmadı :) Hatta bilmem farkında mısınız ama bloglarda ki çekilişlere bile katılmam şansım yoktur gerçekten.Emin olun bir yerde iki kişi olalım diğerine çıkar bana çıkmaz :) O kadar şanssızım anlayacağınız..

      Arkadaşımın eşi bizi almaya gelmişti tam da o sırada giriş Six Pack grubu çıktı.Apar topar çıktık pek dinleyemedim..Ama günü özetlersek güzeldi ve eğlenceliydi :) Geçen sene ki gibi Grup 84 çıkaydı daha iyiydi ama olsun buna da şükür :)


Saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share