28 Nisan 2015 Salı

Göztepe 60. Yıl Parkı Lale Festivali 2015

26 Nisan Pazar günü Sevgilimle sözleşmiştik. Göztepe 60. Yıl Parkında ki Lale Festivaline gidecektik. 
Bir gün öncesinden gittiğimiz Emirgan Korusu 'na fotoğraf makinamı götürememiştim bu yüzden bu bana bir ders olsun diyerekten makinamı sabah kalkar kalkmaz çantama koydum.


Kadıköy''ün Göztepe semtimde bulunan Göztepe 60. Yıl Park'ı gün geçtikçe kendisini geliştiriyor diyebilirim. Bende Kadıköy'ün Suadiye semtimde büyüdüğüm ve 20 yılımı burada geçirdiğim için bu tarafları avucumun içi gibi biliyorum.

Bol bol fotoğraf çektik hani 200 tane var içlerinden bu kadarını seçip sizlerle paylaşıyorum ;




Saçlarımı bir gün öncesinden örmüştüm. Ertesi gün kalkıp açtığımda böyle lülük lülük oldu :) Bence uzun saçın en güzel yanı saçlarını örmek açtığında ise böyle lülük lülük olması . Sevgilim de böyle pek bir beğeniyor :)



Göztepe 60. Yıl Parkı'nın bir ucu Bağdat caddesine bir ucu ise şahil şeridine bakıyor. Yani sahilden de girişi var, bağdat caddesinden de. 


Çok büyük bir park olup hem insana huzur veriyor hem de çoluğunuzla çocuğunuzla harika vakit geçirebiliyorsunuz. Daha bir sürü oyun parkı alanı var fakat fotoğraflar çok olduğundan hepsini paylaşmıyorum :)






Binbir çeşit Lale'ler size gülümsüyordu. Hem huzur veriyor hemde Bahar'ı müjdeliyordu. Mis gibi bir hava da var. Bir insan daha ne ister ki :)





Yine el emeği göz nuru tezgahlar birbirini ardına sıralanmıştı..


Yuvarlak bir Akvaryum vardı içinde de bir kaç çeşit balık ..


Balığa pek bir mörül mörül bakmışım :) Yiyecek gibi desem olmaz çünkü balıktan hiç haz etmiyorum. Hiç bir türlüsünü yiyemiyorum yemeyi bırakın kokusuna bile dayanamıyorum. Evde kızartma yapılsa eve dahi giremiyorum. Balık yenmez mi be diyenleri duyuyor gibiyim . Haklısınız sorun sizde değil bende :) Anormal olan benim.

                           

O kadar büyük ve o kadar geniş ki nereye gideceğimizi şaşırdık :) Bu arada yine gelin damat gördük. Hatta döndüm Sevgilim'e " Ben bu parkı çok seviyorum en iyisi düğün fotoğraflarını burada çektirelim " dedim Sevgili'den ses yok :)



Bu göl pek bir hoştu. Kendimi İstanbul'da değil de yazlık bir yerde hissediyordum. Suya elimi sürdüm , içinde bir sürü incik cincik taşlar bana Altınoluk'u hatırlattı..! Ah ah ne güzel yerdir Altınoluk, keşke Sevdiceğimle bir fırsat bulabilsekte gitsek.


Böyle durumlarda ben Sevgilimi , Sevgilim benim fotoğrafımı çekebiliyordu. Birinden rica etsek dediğimiz an biri bizden rica etti " bizi çeker misiniz " diye. Sevgilim de " ama sizde bizi çekeceksiniz :) " dedi. Sağolsunlar beraber bir pozumuz oldu.



Ya bu fıskiye olayına ne demeli bilinmez harika birşey ya çoluk çocuk genci resmen fıskiyelerin ortasına girmiş ıslanıyorlar ama umurlarında değiller :) Baksanıza ayakkabılarını çıkartmış çocuklar , üstlerini çıkartmış çocuklar ne ararsanız vardı :) Yazın pek güzel olur da bu hava da eminim ki o çocuklardan bazıları hasta olacaktır.




Ben en fazla bu kadar gidebildim. Bu kadar gitmeye bile biraz da olsa ıslandıysam içerdekiler ne şekilde oradan çıkar bilemiyorum :)








Son olarak Park'ın içinde yine park olan sağ tarafa doğru yani cılız kalan yere geldik :) Diğer tarafta binbir çeşit lale'ler çiçekler böcekler gördüğümüz için burası pek bir cılız geldi gözüme :)

Vaktimiz çok fazla olmadığından 1.5 saat boyunca gezdik fotoğraf çektik sonrasında ise evlere döndük :) 

Güzel bir gündü , biraz yorucu fakat çok mutlu.
Bahar geldi , çiçekler açtı pek mutlu oluyorum böyle havalarda.

Saygılar..

10 yorum:

  1. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Koştum geldim doğum günü adaşımın bloğuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :)
      Güzel bir kelime olmuş " doğum günü adaşım" :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Cancan fotograflar hüzrl laleler güzel siz sevgi pıtırcıkları ayrı güzel post güzel e daha ne olsun ben de bi gün fırsat bulup katılmak istiyorum ama bakalım kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne güzel bir yorum olmuş böyle :)
      Umarım bir gün buralara yolun düşer de görüşürüz bol bol fotoğraf çekeriz :)

      Sil
  4. Yagmur hanim,eger mahzuru olmazsa rujunuzu sorabilir miyim?cok guzel,aradigim bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Tabiiki de bir mahzuru yok.
      Gratisten almıştım"Maybelline Hydra Extreme Ruj - Kırmızı".1 yıldır sürekli olarak kullandığım bir ürün, memnun kaldım :)

      Sil
  5. Merhaba Yağmur hanım, fotoğraflar çok güzel, lalelere bayıldım:) ne güzel bir gün geçirmişsiniz:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Beğendiğinize çok sevindim , eğlenceli bir gün oldu gerçekten :)
      Sevgiler ..

      Sil

Share