13 Ekim 2014 Pazartesi

Kurban Bayramı'nın 2.günü ve Maltepe Sahili

05 Ekim Pazar günü.. Hava kapalı gibi dursa da sıcaktı en azından yağmur yağmıyordu motor'a rahatlıkla binebilirdik.. Sevgiliyle daha önceden sözleşmiştik. Bu yüzden " nereye gidelim " derdini düşünmedik.


Bir gün önceden Anneannem'de kaldığımdan Sevgilim Feridesini(Motoru) aldı çok geçmeden Çamlıcadaydı. Hemen evden apar topar çıktım ve istikamet Maltepe.

Sevgilim Göztepe üzerinden Bağdat Caddesine çıktı hemen Sahile indik ve bu istikameti takip ettik.

Maltepe Spor ve Kültür Parkı yazısını gördükten sonra hemen motorumuzu güvenli bir yere park ettik ..


Mevsimlerden Sonbahar olduğundan ağaçlar yapraklarını dökmüştü. Eminim ki burası yazın çok daha güzel oluyordur. Bir gün yazında gelmeyi düşünüyoruz.

Ne kadar güzel paten ve kay kay'lar için özel bir alan yapmışlar. Bende eskiden paten kayardım nerede böyle yerler ? Ya mahallemizde kayardık yada sahile inerdik o da yanımız da bir büyüğümüz muhakkak olurdu.. Şimdi ki çocuklar ve şimdi ki gençlik çok şanslı.. He diyorsanız ki yaşın daha çok genç hala daha paten kayabilirsin. Yok arkadaş.! Eskiden çok cesaretliydim , deli cesareti vardı. Oradan oraya hoplar zıplardım , (hatta bu yüzden 3 kere kolumu kırdım ) patenle yokuş aşağı iner yokuş yukarı çıkardım ama şimdi bırakın normal spor ayakkabılarımla bile atraksiyon yollar olduğunda ( mesela ormanlık alanlarda ağaçların arasından patika çıkmak gibi) bile çıkamıyorum aşağı doğru kayıyorum =)


       Paten ve Kaykay alanının hemen karşısında bisiklet sürmek için parkur var..Ama anladığım kadarıyla daha çok çocuklar için :) Sadece iki kişi gördüğüm için çok fazla yorumda bulunamıyorum. Ama harika gözükmüyor mu ? Yazın düşünsenize her yer yemyeşil , ağaçlar çiçek almış , cıvıl cıvıl ..


Sevgili yalnızları oynarak etrafı keşfetmeye çalışıyor..
Aloo , adam , ben burdayım , piişt yakışıklı nereye gidiyorsun ?

Ağaçların arasından geçerek dümdüz ilerlemeye devam ettik,oturmak için banklarda var ama boştu..Hem bayram hem de havanın bir öyle bir böyle olması insanları buraya pek getirttirmemiş.İşin tuhafı hep çoluklu çocuklu aileler gelmiş =) artık bizde yarın bir gün evlendiğimiz de çocuğumuz olduğunda , onu eğlendirmek için buraya getiririz.


Hemen sağ da bu küçük sandal'ı gördük anlaşılan karaya çıkmış ve bir haylice sürüklenmiş =P 

Boş durur muyuz kuma bata çıka fotoğraf çekmeye başladık işte o fotoğraflar ;


Ah o gemi de bende olsaydım , açık denizlere yol alsaydım , vız gelirdi herşey inan bana..

 



Halkımı selamlıyorum :)


Denizleri aşta gel kurbanın olam , kurtar beni buralardan ne olur :)



Sandal'da ki fotoğraf faslı sonra erdi.. Sevgilimle oyun alanına gittik. Çocuklar için gerçekten harika bir yer , aklınıza gelebilecek herşey var, hatta aklınıza gelebilecek herşeyden çok daha fazlası diyebilirim.. İnsanın çocuk olası geliyor , bende o küçücük kaydaraklardan kaymak o küçücük salıncaklarda sallanmak isterdim.


 

Kaydıraktan kayamasam da ucuna oturmakla yetindim. Bu arada motor iyi hoş rahat hatta trafik derdi yok aralardan kaçıyorsun falan 1 saat gideceğin yola yarım saatte gidebiliyorsun. Lakin o kaskı sürekli yanında taşımak çok zor ya =) gittiğin her yere o kaskı da götürüyorsun..Eee biz bayanların bir de çantaları olunca ve o çantanın için de herşey olunca taşımak bir hayli zorlaşıyor diyebilirim =)


Sevgilim bu parkuru çok sevdi .. Oraya çıkıpta bana bağırıyor " Aşkım Ninja Warrior gibi yapmışlar " diye..Evet benzetmişler ama bu junior olanı.. En son bir ara baktığımda Sevgilim İpe atlamıştı. Çok tatlı bu çocuk ya ..! Maşallah maşallah nazar değdirmiyeyim =P

Açıkcası çocuğunuz varsa ve İstanbul'da yaşıyorsanız burada keyifli bir gün geçirebilirsiniz.. Çimler de ki masalarda oturup yemeğinizi yiyebilir (Mangal yasak) , çocuğunuzla birlikte eğlenebilirsiniz..Biz çocuksuz olmamıza rağmen eğlendik eminim çocuklu aileler daha çok eğlenirler..

Park alanından bir kaç fotoğraf ;





Sevgiliyle dinlenmek için, park alanının biraz ilerisinde ki Beltur'a girdik. Diğer Beltur'ları görünce (Caddebostan,Suadiye,Bostancı v.s.) burası pek bir küçük geldi bana. Sevgili 2 çay aldı yanına da Biskrem. İyi hoş çay'ın tanesi 1 TL 'de Biskrem neden 1.75 TL onu anladım. Bir de hani Belediyenin yeri ucuzdur dedik ama ne yazık ki ucuz değilmiş :) Bu yüzden benim size tavsiyem dışardan yanınıza abur cuburunuzu alın , çayınızı da sıcak sıcak Beltur'dan alın , çimlerin üzerinde veya çimlerin üzerinde ki masalara oturup keyfini çıkarın..



Güzel bir dinlenmecenin ardından Sevgiliyle sahil kısmına ilerledik.. Kayalıkları düzenlemişler.. Hatta bakın kayalıklar Mermer gibi durmuyor mu ? 
Sevgili fotoğraf çekmeye daldı bende tam kayalıklara oturuyordum ki fareleri gördük =( eh kayalıklar iyi hoş güzel de bu fareler de nereden çıktı. Korkudan hemen düz yola çıktım.

Yukarıda ki fotoğraflarda da görüldüğü gibi manzara bir hayli güzel..(Shopsuz da güzel)
 Kişiye özel fotoğraflara shop yapmayı pek sevmiyorum o konuda doğallıktan yanayım fakat Manzara resimlerine shop yapmayı çok seviyorum..Shop yapınca o bulutlar o kadar belirginleşiyor ki bayılıyorum =)


                              Bu fotoğrafa sanki beni sonradan eklemişler gibi durmuyor muyum ? =))


Düz çizgi üzerinde yürümek :))



 

 

Günümüz hem dolu dolu hemde çok eğlenceli geçti.Piknik için veya sabah kahvaltısı için yaz aylarında tekrar gelmeyi düşünüyoruz.

Saygılar..

2 yorum:

  1. O sandal bir titanik pozu kaldırırmış :))) Ne güzel geziyorsunuz ; birgün de benim için Bahariye, Moda taraflarına gidin ki çok fena kıskanayım :))))))))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende Titanik fotoğrafı çektirmek istiyordum da etraf da çektirecek birilerini bulamadık :)) başka zamana artık..
      Kadıköy - Moda bayağı oldu gitmeyeli en azından gezmek için gitmedim.. Aklımda gitmek var gittiğim zaman muhakkak yazarım :))
      Sevgiler..

      Sil

Share