31 Ekim 2014 Cuma

Kişisel Mim :)


Sevgili blog arkadaşım Guguklu Saatten Ninniler ' den hayata dair bir Mim ..
Hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim :)


Bu aralar hayatında neler oluyor? Seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Allah'a bin şükür .. Doğumgünüm'de (16 ekim) Evlenme Teklifi aldıktan sonra hala daha ağzım kulaklarımda geziyorum. O kadar hoşuma gitti ki , bir daha evlenme teklifi et diye sevgiliye ısrar ediyorum bu kadar da yüzsüzüm =D
Şu an isyan ettiğim birşey yok fakat yoğun bir iş temposundayım =( bu da beni bayağı bir yoruyor..

Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Fazlasıyla önem arz ediyor.. Bazen tansiyonum fırlıyor kendimi o kadar kötü hissediyorum ki ölecekmiş gibi, " Allah'ım daha evlenip çocuk sahibi olmadan canımı alma " :) diyorum..Güler misin , ağlar mısın.. Hayat çok kısa göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor..

Kendini bir kenara çekip düşündüğün oldu mu?
Gece yatmadan önce sıkça düşünüyorum.Sonra da "aman kafama takmıyım ya " diyorum.. Allah herşeyin hayırlısını versin diyorum ve susuyorum..

Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?
Sinirlenince ağlamak gibi...

Bu hafta içinde neler yaşadın?
Pazartesiden bu yana hayatımda pek bir değişiklik olmadı :) sadece işler çok yoğunlaştı o kadar =D

Hayat
Beni neden yoruyorsun ?

Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Büyüdüm koskoca 25 oldum.. Yolun yarısının çeyreğindeyim..
Zamanın çok çabuk geçtiğini hissediyorum :(

Hayattan beklentilerin neler?
Çok şey.. Önce Sevgilim için güzel bir iş..Daha sonra söz,nişan ve evlilik..
Bir de Maldivler de balayı :)
Bir de araba :)
Bir de Ev..
Bir de , bir de , bir de 'ler çoğalır valla =D

                                                        Teşekkürler

2 yorum:

  1. Ehehhe o birde ler güzel ama bence :)) yalnız 1 evlenme teklıfı daha olsun yani neden olmasın hatun kişiler olarak mutlulugu hakedıyoruz 1 teklıfe bin kere evet :)) çok güzel olmuş mim canım ben tesekkur ederım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama ? :) herhalde 500 kere de etse ben bir daha isterim o derece ağzım kulaklarımda geziniyorum..
      Valla o bir de ' ler bitmez :(
      Sevgiler canım

      Sil

Share