29 Ocak 2014 Çarşamba

Nişan / Salon Princess Ümraniye

25.o1.2o14 tarihinde çok yakın hatta en iyi arkadaşlarımdan Havva'nın nişanı için Ümraniye Princess de buluştuk.Normal şartlarda Nişan olaylarına pek katılmam hatta düğün olaylarına da :) sadece aynı şirkette bulunan arkadaşlarım oda çok samimi isem..Bazen aile de kimler evlendi kimler nişanlandı hiç haberim bile olmuyor :) ama bu olay farklıydı çok sevdiğim bir arkadaşım olduğu için dünden razı bir şekilde haber verdiği günden bu yana ( yaklaşık 1 ay ) heyecan dorukta bir şekilde beklemeye başladım..Kolay mıydı..Bu anı bekliyorduk yıllardır..
      Havvayla Lise yıllarından bu yana arkadaşız.. En yakın diğer arkadaşım ise Mehtap..Mehtapla o derece ki çocukluğumuzdan beri hep beraberdik,çocukluk bile dememek lazım bebeklik diyelim :) aynı mahallede oturduk aynı okullarda okuduk ve Liseyide aynı okulda aynı sınıfta bitirdik :) 2oo5 yılında Havva aramıza katıldı Lise 2 ve Lise 3 de aynı sınıftaydık ama samimiyetimiz Lise 3 de başladı..Tabii o zamanlar evlerimiz yakındı birbirine Mehtapla 3 dk Havvayla 15 dk :)  taşınma durumum oldu benim.. sonra iş güç derken görüşmelerimiz azaldı ama yinede birbirimizden kopmadık.. hep derdik acaba hangimiz daha önce evlencek diye.. son yıllarda önce benim evlenceğime kanaat getirdiler , bende" önce mehtap" derdim ama havva bizi sollayarak ilk sıraya yerleşti :) ee kolay mıydı 8 yıllık ilişkileri vardı Enişte Serkanla :)  İkiside benim gözümde çok iyi bir çift olmuşlardı Allah nazarlardan saklasın ..Serkan bize " Baldızlar " derdi . Görüştüğümüzde Havvasına çikolata getirse bizi unutmaz bizede getirirdi. Beraber gittiğimiz cafe'lerde,lokantalarda v.s. asla elimizi cebimize attırmazdı " Ben varken size düşmez Baldızlar " derdi.Serkan çok romantik çocuk görüştüklerinde çiçek alır , sürekli küçük sürprizler yapar hatta öyle ki Evlenme teklifini bile 2o13 Avrasya Maratonunda Köprü üzerinde yaptı.. Ne yazık ki ben katılamadım ama onları arayarak tebrik ettim..Zaten biliyordukta Avrasya Maratonunda evlilik teklifi edeceğini :) Dönüp bakıyorum da zaman ne çabuk geçiyor durdurabilene aşk olsun.Bundan 9 yıl önce neredeydik şimdi nerede..Eski günlerde birbirimize gelip gitmeler mi , hep beraber sahile inmeler mi , birbirimizde kalmalar mı..Hiç unutmam Elif diye bir arkadaşımız vardı onsuz doğumgünü kutlamıştık :) evden herkes Elif'in doğumgününe diye çıkmıştı ama Elif yoktu bizde onsuz kutlama yapmıştık , Havva bana 9 yıl önce geçip kumpir bile yapmıştı :) yani 16 yaşında falandık..Bırakın o yaşlarda kumpir yapmayı şimdi bile bana yap deseniz yapamam o derece yani .. Havva o zamandan belliydi zaten çok güzel yemekler yapacağı.. Evde börekler,çörekler,dolmalar yapar dışarı çıkınca bir Anne gibi yanınada alır aç olan varsa aramızda doyurur :) O kadar çok anımız var ki yazsam sığmaz.. Bu derece samimiydik hala daha öyleyiz ama yazın evlenecek biliyorum ki hiç bir zaman eskisi gibi olamıcaz.. Aslında şu anda da pek görüşemiyoruz belki de artık evli bir arkadaşımız olcak bundan sonra ben -serhat , mehtap-emrah gidip onlarda takılacağız hep beraber kızlara erkekler tabu oynayacağız :) Belli mi olur.. Artık büyüdük herşey eskiden daha bir masummuş..Daha bir safmışız bizde :) Zaman seni olgunlaştırmaya başlıyor.Okul bitse de kurtulsak derken bir bakıyorsun üzerinden koskoca 9 yıl geçmiş anlamamışsın bile..İş hayatı  ,iş hayatının getirdiği monoton bir hayat,çalışma saatlerimizin birbirine uymaması,  iş arkadaşları , birbirine uzak oturma , hayatımızda olan sevgililerimiz onlarada biraz daha fazla vakit ayırma derken bir bakmışsın birbirini haftada 1 veya 2 haftada 1 arar olmuşsun.. ama yinede bir arada olmayı başarmışsın..hiç kopmamışsın..Bizim çok büyük bir hayalimiz vardı . 3 kız ayrı eve çıkmak . Hatta Havvanın annesi bir keresinde taa ne zaman " Mehtabı da alıp ayrı eve çıkarsınız " demişti biz Havvayla birbirimize şaşkın şaşkın bakmıştık Öyle ki iş planı bile yapmıştık Havva yemekleri yapacak ,mehtapla ben temizlik :) ama olmadı olsun artık evlendikten sonra birbirimize gider oturur,sohbet muhabbet eder,yer içer evlerimize dağılız.. Demek ki bizim için hayırlısı buymuş.. Zaten ayrı eve çıksaydık yapamazdık bizde .. Kavga etmezdik ama biraz geçinmek zor olurdu :)
       Yazarken nedense duygulandım.. Zaten çok duygusal bir insanım..Şimdi ağlarım falan .. Zaten Sevgilim uzakta onu her düşündükçe gözlerim doluyor. Konumuza gelelim biz en iyisi.

         25.o1.2o14 Cumartesi günü sabahtan kalktım havanın bozukluğu saçımı ne yapsam diye beni düşündürürken daha önceden almış olduğum bigudeleri anneme sardırdım..Küçükken saçlarım lüle lüle çok tatlılarmış ama gittikçe düzleşti işin tuhafı eskiden saçıma maşa , bugidi yapsam bayağı tutardı şimdi öyle değil hemen sönüyor :( bigudelerde eski bigulerden değil bu geliştirirmiş hali :) " MAGİC LEVERAGE SAÇ BİGUDİSİ" internet sitelerinde bulabilirsiniz.Ben gittigidiyordan almıştım..Evde maşam da var ama kim uğraşıcak şimdi onu yapmakla dedim..Ben bu tür sıkıntılara gelemiyorum :) neyse saçımı sardık.Elbiseydi takıydı v.s onları ayarladım. Akşam üzeri açtım saçlarımı evet çok cici olmuşlardı ama suratımı bi tuhaf gösteriyordu belki de hep düze alıştığım içindir. :) Anneciğimle 18.30'da evden çıktık gittiğimizde 19.34 dü 1 saat sürmüştü. Bu İstanbul trafiği özellikle Ümraniye trafiğine ne demeli bilinmez..Kendimizi zor attık düğün salonuna.. Girdiğimiz de bir çok misafir gelmişti en önde hemen bir masa kaptık Mehtap sevgilisi Emrahla gelecekti bir de mehtabın anne baba ablası eşi ve yiğeni :) Ailecek birbirimizi tanıdığımız için sorun yoktu :) Annemi masaya oturtturdum ve gelin odasına gittiğim.. Hiii,aaa şok ne göreyim Havvacım kırmızı , kabarık bir elbiseyle karşımda çok ama çok güzel olmuştu gözlerime inanamadım..Hemen bir öpüşüp koklaştık sarıldık birbirimize sımsıkı bayağı uzun zamandır görüşmüyorduk..Serkanla da bir el sıkışma olayına girdikten sonra hemen fotoğraflamaya başladım.



                                 

                     
                                                    
                                            

                                                     Havva & Serkanın çıkış anları
                                                             
                                             

                                                        Havva & Serkanın dansları
                                                   Dans müziği : Mustafa Ceceli-Sevgilim

                                               

                                                  Havva & Serkanın yüzük takma merasimi                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                    
                                           
                                                             Havva & Serkanın pasta merasimi

                               

                                                                     Mehtap & Ben                                                       

                             
                                                                     Mehtap & Emrah  

                                   

                                                                 Ben ve Anneciğim.
                                                            Annecim düz bakaydı iyiydi :)


Bir nişan daha böyle sona erdi.. Artık düğünlerinde ki fotoğrafları paylaşmak nasip olur inşallah ..
En yakın arkadaşını böyle nişanlanırken görünce insan duygulanıyor.. Oysa kızımız mutlu , kızımız kendi isteğiyle nişanlanıyor evleniyor :) yada benim mi ağlayasım gelmiş başka insanlarda böylemidir.? Ben çok sevdiğim bir insanı bu şekilde mutlu gördüğüm için mi böyle oldum bilemedim.. Artık kendi Nişanım da bakıcam kimler ağlıyor kimler gülüyor :) ama eminim ki o an hiçbirşey düşünmem düşünemem .. İnsan heyecandan onu mu düşüncek .. İşin tuhafı ağlayan birini görünce bende ağlarım korkuyorum valla :) Hele kına gecesinde kesin ağlarım ben eminim bundan.. Bide sevgilim DJ benim "Kına gecemin DJ liğinide sen yaparsın " dedim sonra " yaa ama ben ağlarsam görmeni istemem banane " dedim :) Ah bakalım o günleri görmek nasip olacak mı. Ne zaman nasip olur o kadar merak ediyorum ki ... Allahın izniyle şu askerlik bi bitsinde ne kaldı ki şurda 130 güncük kaldı :(


Seni çok özledim Serdaroğlu..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Share